Du er her:

Endring i vedtak om fornyelse

Endring i vedtak om fornyelse

Vi har endret vår prosess for vedtak om fornyelse av akkreditering. Vedtak om fornyelse kan nå tre i kraft fram i tid. Denne endringen er utført for å unngå overlappende gyldighet mellom to vedtak om fornyelse av akkreditering.

Vedtak om fornyelse – informasjon til alle akkrediterte virksomheter

Vi har endret vår prosess for vedtak om fornyelse av akkreditering. Vedtak om fornyelse kan nå tre i kraft fram i tid. Denne endringen er utført for å unngå overlappende gyldighet mellom to vedtak om fornyelse av akkreditering.

Hva betyr endringen:

Vedtak om fornyelse vil fortsatt fattes før gyldigheten til forrige vedtak om fornyelse utløper, men selve ikrafttredelsesdatoen i vedtaket vil nå være frem i tid. Ikrafttredelsesdatoen vil altså ikke være den samme som vedtaksdatoen.

Den endrede prosessen har ikke tilbakevirkende kraft og vil kun gjelde de vedtakene som sendes ut fremover.

Har du spørsmål til hvordan dette berører din virksomhet, er du velkommen til å kontakte oss på post@akkreditert.no